beyzaygt gliserin kalsuk diye bebek fitili var o fitili kazıyarak inceltiyoruz ki çok kalın yani fitilin yarısını kesip suya tutup bebişimize atıyoruz, isterseniz zeytin yabınada sürebilirsiniz ama zaten kaygan. Eczanede 9tl gecen ay almıstık. Doktorumuz vermişti kabız oldugu zaman kullan dıye. Minikken zeytinyağı, kulak cubugu filan işe yarıyor ama 7ayından sonra hiçbiri çözüm olmadı fitille hallettim. Atın rahatlasın bebeğiniz.😊