Taze-Anne28 Biz her şeyimizi bu markadan aldık ve çok memnun kaldık. Şimdi bebeğim 7 aylık ve ebebekte indirime girmiş. Kullananlarınız var mı hangi modelini kullanıyosunuz memnun musunuz alırken nelere dikkat etmeliyim
mustafayamaninannesi Taze-Anne28 ne kadarsa düşmüş fiyatı canım ben Kraft kullanıyorum memnunum arkadaşım düşünüyor bu markayı
prenses10 Taze-Anne28 kraft spin signal i incele derim. 360 derece dönme özelliği var müthiş bi şey bence. Şahsen pişmanım kraft almadığıma. Mama yedirirken falan kolum kopuyor çocuğu arabaya koyarken belim bükülüyor. Dönebilen olsaydı istediğin yere çeviriyorsun