Merhaba oğlum 4 gündür kakasını yapmıyor Ordu bugün yaptı Fakat çok az bir şey katı şeklinde acaba kabız mı ilk defa böyle olduk anne sütü alıyor sadece ek gıda falan zaten yemiyor sadece 1 adet muz yemişte muzu çok seviyor Eğer kabızsa hastaneye mi götürmeliyim yoksa evde Kabızlığa bir çözüm var.ilk çocukoldu için tecrubesisizm