Merhaba sevgili anneler ,
Şuan 3.5 aylik oglum var. Sezaryen doğum yaptım.doğduktan sonra sarılık olduğu için ve sütüm çok gelmediği için hem meme hem mama takviyesi yaptim. Şuan cok şükür 1.5 aydir sadece anne sütü ile devam ediyoruz. Elimde hic acilmamis 0-6 ay arasi SMA mama mevcut hemde 3 kutu
Fiyat olarak 60 TL den vereceğim ilgilenen olur ise iletisime geçebiliriz
Herkese sağlıklı günler diliyorum :)