Kızlar ağustos ayında tatile çıkıcaz. Oğlum ozaman 8 aylık olucak. Kendi arabamızla gidicez. Nereyi önerirsiniz. Biz kuşadası otellerine bakıyoruz ama giden varmı hiç deniz nasıldır. Ve akşamları hava nasıl olur serinmi. Bebek için en uygun yer için fikirlerinizi ve varsa bildiğiniz gittiğiniz otel isimlerini alabilirmiyim