Oglumunannesiyim Kızlar oğlum hasta diye eposta açmıştım doktora gittik ateşlenirse calpol vermeni söyledi Peki ateşi kaç olursa vermem lazım onu sormayı unutmuşum 2 aylık oğlum
Anneyim3 Oglumunannesiyim canım bebek hemşiresine sordum şimdi 37 bucugun üzerine çıkınca verebilir dedi hani 38 i de bekleyebilir ama gerek yok dedi çok ateşlenmesin bebek dedi mesela 37.6 37.8 gibi bucugun üzerine çıkınca verebilirmişsin
Oglumunannesiyim Anneyim3 teşekkür ederim cevabınız için peki annindan mi 37 buçuk koltuk altından mi çok sağolun Allah razı olsun 🌸♥️
Anneyim3 Oglumunannesiyim sordum canım şimdi görsün cevap verince haber edicem sana görür o da şimdi zaten