Hanımlar lütfen bana yardımcı olun gerçekten buna çok ihtiyacım var oğlum 10 aylık diş çıkarıyor arefe günü ve takip eden iki gün boyunca ateşi 40 buldu antibiyotik başlandı şu an kullanıyorum asıl sormak istediğim şey dün saat öğlen 11 den beri beni emmiyor damağı acıyordur dedim sütümü sağdım biberonla verdim ama bugün herşeyi ağzına sokuyor ısırıyor meme ister şekilde ağlıyor emzirmeye çalışıyorum farklı pozisyonlarda ama etini koparır gibi ağlıyor daha küçük ben emzirmek istiyorum ne yapmalıyım tecrübeli annelerden destek bekliyorum lütfen şimdiden teşekkür ederim