Bebeğim grip olmuştu burnu çok akıyordu hapşırıyordu falan 1 günde öksürüğü oldu neyse bu akşamda oynarken kaka falan yapınca sıktı kendini hafif terledi hırıltısı başladı öksürse çıkacak öyle amcaları gelmişti sonra gidip annelerine hırlıyor demiş neyse geldi hemen doktora götürelim yarın bronşit mi oldu dedim yok öksürse çıkacak sonra oda gitti öksürdü hırıltısı gitti ama kafam takıldı doktora götüreceğim ama durduk yere strese soktular beni