Eslemdemiz Kızlar sarı saç dip boyası icin 600 TL çok mu ? Arkadaşım çok ucuz 900 TL bile ucuz diyor, acaba ben mi cimriyim yoksa cidden 600 TL biraz pahalımı Kızlar saçım küt
Seyma_29_ Eslemdemiz vuu bana göre çok herkes bütçesine göre konuşur elbet ama şu dönemde hele hiç tercih etmezdim
Eslemdemiz spagettiii valla yaptıramam canım beni fazla aşıyor onun yerine kıyafet alırım kızıma vallahi
Fatmaklc Eslemdemiz vay guzel ama 600 cok baska yerlere bakmanı tavsıye ederım bne upuzun sacımın ombre sını dıp boyasını 500 e yaptırıyorum
Mommysharkdoodoodoodoo Eslemdemiz bence çok her ay 600 TL. Kendi boyamı alır boyarım hep ben. 2 ayda 1 60 TLye alıp 2 kutu ile çok da güzel boyuyorum. Kaşımı bıyığımı da kendim alırım. Kuaföre sadece saç kestirmeye giderim onun dışında kime gittiysem hem kazıkladılar hem de saçlarımı mahvettiler. Tüm bakımımı kendim yapıyorum siz de vermeyin o kadar para boşverin.
Cnnt000 Eslemdemiz benim saçım acayip kalın ama normalden de kalın yani öyle söyliyeyim size. Ben sarı ombre istedim. Bana 900 dediler. Normalde dip boya ilk defa yapacağım için fiyatı 900 demişlerdi. Bide saçım çok uzun. Ben istemedim çok fazla diye. Saçınız normalde de boyalıysa 600 fazla