birkizannesi_ bizimkinin 38 i geçti ateşi, 38 buçuğu gördü maalesef. Çok aşırı huzursuz oluyor zaten arttıkça. Oğlumda akıntı, öksürük vs hiçbir şey yok, sadece ateş. Viral enfeksiyon dedi doktor. Bizimkinin günde birkaç kere yükseldiği oluyordu o yüzden dönüşümlü ateş düşürücü verin dedi doktor rahat etmesi için.
çok geçmiş olsun kızınıza da inşallah bir an önce toparlarlar, çok zor oluyormuş gerçekten bebişlerin hasta olması.