Kızlar bebeğim 7,5 aylık ve çevremden en yakınlarım dahil artık sütümün bebeğe yetmediğini,onu doyurmayacağını duyuyorum sütüm artık bebeğim için çerez gibi bir şeymiş 🤦🏻♀️ İlk bir sene öncelik anne sütü diyorum ama kime ne anlatayım nasıl anlatayım 🤷🏼♀️ Hiç bu cümleyi duydunuz mu?Gerçekten bilmediğim için soruyorum süt artık çerez gibi geliyor bebeğe ne demek?