Ulbsss ayni sayılırlar benimki de bir hafta sonra 3 aylik olacak kırkı çıktığından beri gündüz uykusu yok kızımın dua ediyorum uyusun diye daha oynayacakları zaman degil kuzum gelişmeleri buyumeleri için uyumalari lazım ne yaptıysam care olmadı gündüz toplasan 2 bilemedin 3 saat uyuyor o da benim kucağımda yerine yatırdığım anda uyanıyor gece böyle bi sorunumuz yok bi tek gündüz kucakta uyuyor cins cocuk anasına çekmiş 😅😅😅😅