hifam18__ kızım 18gün önce doğdu onun da doğar doğmaz yüzü boynu sivilceydi annem çocuk doktoru gelince sordu anneden aldığı hormonlardan dolayı sivilce tarzı olur o kendş kendine geçer krem vs sürmeyin dedi geçti de zaten suan hiç yok oğlumda da olmustu yani her yeni doğanda oluyor