YKG Doga12_ başka bişey inçe hortum vs . Girmesindense için acıya acıya onun iyiliği için yarıya kadar sokuyorsun ama yapıyor bence buji yapmadan önce sen duncosoft dene .
gmzlgzl YKG önceleri aglıyordu çıkarrken şimdi çıkarmaya bşladı dönm dönm agladıgıda oluyor çok gazı varsa eger
YKG gmzlgzl asıl sıkıntı gazdı bizim bi yerde kaka sertleştiyse hemen gaz biriktiriyordu sonra hop hastanelik oluyorduk
gmzlgzl YKG eskiye göre düzene girdi ama 2 günde bir fitille tabiki bıraksam yine öyle olcak diye kesemiyorm yarn doktor kntrlmz var bi ay snra gelin demişti bakalm inş makat çatlagından böyledir
Doga12_ gmzlgzl katlıyorum sürekli ilaç degistiyolar bizdede aynı bugünde buji yapıldı çok zor ya rabbim geçici dert versin
YKG Doga12_ çocuk cerrahı mı ilgileniyor ? Bize kaka yapamama olayının cerrahilik bi durum olduğu söylendi . Ben maalesef bebeklerimizden birini kaybettik ameliyat ettirdikten sonra (ikiz)
YKG Doga12_ popo bağırsaktan kesildi karnına verildi 1-2 sene karnında torbaya yapıcaktı sonra bağırsağı geri popoya bağlıcaklardı yavrum dayanamadı işte