gmzlgzl benim bebegimde öyleydi on güne kadar yapmadığı oluyordu, kaka yaptıgındada aglayarak saatlerce ıkınarak yapıyordu. Karnı agrıyordu karnını çekiyordu sürekli.. sonradan süt ve ürünlerine aleejisi çıktı ben yemediğim sürece hergğn kala yapmaya başladı. Şuan 5 aylık hala ben ufak süt içeren birşey yesem yine kaka yapma süresi uzuyor maalesef.