6.ayımıza giricez emdikçe yüzü kupkormızı benek benek oluyo acaba alerjisimi var bişeye ondan mı böyle oluyo yüzüyo emmediği zaman yada uyuduğu zaman beyazlaşıyo ama emşnce tekrar egzamamız vardı kortizonlu ilaç kullanırken geçti bırakınca tekrarladı napicam bilmiyorum 🤦🏻♀️