Merhabalar güzel anneler Benim oğlum 3 ay 9 günlük
2 gündür hırıltılı (balgamlı) öksürük ve hafif ateş var.
Bu akşam azaldı geçmeseydi doktora gidecektik öyle önerdi doktorumuz ama daha iyiyiz şükür 🙏🏻🤗
Öksürük balgamlı neden olur bir de iyi bir ateş ölçer almak istiyorum böyle ateslenince yanlış ölçmeyecek kolay kullanımlı vs vs.
Tecrübeli ve memnun kalan anneler paylaşabilir mi acaba 🤗😘
Tüm bebişlere sağlıklı günler dilerimmm💐🌺