ikiprensannesi_gul bence bekleyin ya ,benim oğlum 9 aylık geçen hafta oldu ,bugün hemşire bezini açarken çok ağladı ,bence hemşire den korktu ağladı ama , hemşire ameliyathanede mi oldu dedi (yani korktu travmami oluştu demeye getirdi lafı)oysaki çocuğum güle oynaya yaptırdı sunnetini ,ay üzüldüm ya bian , çok mu etkilendi diye , 2.5 yaşında diğer oğlumu ameliyata girmişti ,baya korktu hastanelerden doktorlardan, gözünüzü korkutmak istemem ama bu konuda uzman görüşünü dikkate alın bence bekleyin ,az kalmış 6 yaşına zaten bence bekleyin derim ;)