Selam anneler sezaryan dogum yapalı 60 gün oldu ama kanamam tamamen kesilmedi aşırı degil peceteye sürüleme şekilinde geliyo sabah geliyorsa akşam azda gider iki üçgün gelmez sonra birdaha gelir neden nolur bilgisi olan var mı ayrıca 40′m da kontrle gittim doktorum normel rahim toplamış iyileşmiş hersey cok iyi dedi öteki aya adet olursun demişti ama boyle kanamam oluyor basına gelen varmı acaba?