Elifiknr Hanımlar doğum yapalı 2 ay oldu doğum yaptıktan 40 gün sonra kanamam bitti fakat bir kaç gündür kahverengi parça gibi akıntı gelmeye başladı başına bu şekilde bir durum gelen oldumu bir fikriniz varmı acaba neden böyle olabilir
busra37 Elifiknr Geçmiş olsun bence bi doktoro gidin arkadaşlardan bi cevap çıkmazsa.. bide dikişleriniz kaç günde düştü benim 27gğn oldu düşmedi