Aynur13 HanVeAnnesi35 merhaba bende var e bebek party model hiç kullanmadık kurduk sadece oğlum henüz küçük olduğu için almak isterseniz yardımcı olabilirim
GunesliHayat HanVeAnnesi35 https://www.babymall.com.tr/duux-toys-duux-luks-salincak-gri-kirmizi-p-18097 Bayadır kızımda kullanıyoruz,çok memnunum.güneşliği,önünde tepsisi falan da var bi şeyler atıştırıyor sallanırken 😍 bütçenize uygunsa bir bakın derim. babymall belli bir limit üzerinde alım yapınca her yere de ücretsiz kargoluyor diye biliyorum.taksitte yapıyor.
HanVeAnnesi35 Ardahsyn tavana asılan değil. normal modelin ismini tam bilmiyorum sizinki nasıl resim var mı
Ardahsyn HanVeAnnesi35 https://imgyukle.com/i/kWhYzM https://imgyukle.com/i/kWhYzM https://imgyukle.com/i/kWhYzM