Kızlar doğum yapalı 4 ay olucak sezaryan la oldum ama bu sabah lavaboya gittiğimde iç çamaşırımda pembe pembe biseyler vardı akıntı gibi değildi hafif sert biseyler di sonra peçete ile silince pembe renkte et parçası gibi biseyler geldi şimdi iç çamaşırımda baktım gene öyle biseyler var doğumdan sonra ilk dafa böyle bisey oldu başına böyle bisey gelen varmı telslanilcak biseymi doktora gitsem mi bu arada adetim1 hafta önce bitti