bukeettt ben doktor a gittim onun için. Herhangi bir antibiyotik krem al canım ve sürerken eti şöyle tırnaktan diğer tarafa doğru yanlara doğru hafif çekerek sür.gunde 2 3 defa. Hani alttan gelen tırnak için et kısmı genişlemiş olacak.anlatabildm inşallah.simdi kesilmemesi gerek tırnağın büyümesi, o eti o yandan çıktığı yerden genisletmesi gerek eğer batıyor diye kesersen alttan gelen yine ete batacak. Bir de kesecegin zaman ucu dümdüz olan tırnak makası gerek ve düz kesmelisin oval değil.
Çorapları dar geliyor ise o da yapıyor haberin olsun . Ama doktor genelde bebeklerde olur dedi.eger yapabilirsen ılık suda ayak bekletebilirsin ama ben yapmadım soğuk diye krem iyi geliyor