10 aylık kizim var normalde sehriye yogurt tarhana çorbalarini cok sever bayilarak yerdi bir haftadır hic birini yemiyor once disten dolayi iştahı yok sandim ama sabah yumurtasını gayet güzel yiyor oglen corba icmedi ama yoğurt yedi aksamda çorba icmedi ama iki tane kofte yedi dun bulgur pilavı yemedi ondan onceki gun yesil mercimek yaptim yemedi resmen yemek seciyor ama ben oyle olsun istemiyorum her seyden yesin ilerde sorun yasamasin istiyorum onerisi olan varmı 🤦