Esila15 Yaklaşık 2 hafta önce grip olmuştum . Geçmedi hala devam ederken 4-5 gündür ise koku alamıyorum . Ve ateşim 37.3 civarlarında . Sizce covid pozitif miyim ..
Esila15 Magnolina sadece koku yok . Tat da sorun yok . Acaba sadece gripten dolayı burnum tıkalı da mı almıyorum yoksa covid miyim . Tat alıyorum hiç bi sorunum yok