7 aylik.ikizlerim var. 36+0 da dogdular. 2460 biri 2680 biri doğdu. Suan 8700 kiloları. 1 bucuk aydır emmiyolar artik. Sadece mama veriyorum. 1 aydır ek gida da veriyorum ama öğün yerine gecicek gibi yemiyorlar. Tamam alışma ayı ama mesela 1 haftadır falan yaptığım çorbayı yoğurdu bitiriyorlar ama illaki üstüne mama da yemek istiyorlar. Obez olcak çocuklar. Ne yapabilirim. Fikir verirmisiniz tecrübelerini dayanarak soruyorum😊 ilk çocuğum değiller 8 yasinda oglum var ama zaman geçince insan ilk.mis gibi bisey bilmiyo gibi oluyo. 😁 birde gece uykularını nasil düzene soktu ikiz anneleri. Yüz kere uyanıyoruz saf gibi oldum artık. Kafam kazan gibi