Merhaba öncelikle evet her bebeğin gelişimi kendine özeldir ama merak da etmiyor değilim nerede okuduysam her bilgi bu aylarda bebeklerin yüz üstü yatırıldığında kollarından destek alarak kalkabileceklerini , ayaklarını yakalayabileceğini , yarım dönebileceklerini , ellerine oyunca alabileceklerini yazıyor evet bebeğim eline oyunca verince kavrıyor ama kısa süreli yüz üstü yatırınca çok sıkılıyor kollarından destek alıp kalkamıyor dönmeye hiç çalışmıyor ve ayaklarını henüz keşfetmiş değil sizce endişelenmeli miyim bu konuda destek almalı mıyım ?