birprensannesi__ 32+1′de ikizlerimi doğurdum 1700 gr ve 1595 gr olarak. Ciğerleri henüz gelişmediği için ve emme refleksleri olmadığı için kuvözde kaldılar. Birisi 14. gün anne bebek uyum servisine geçti benimle beraber, diğeri 21. gün geldi. 25. gün taburcu oldular. 1700 gr doğan 1770 grdı taburcu olurken, diğeri 1700 gr olmuştu. 2 gün sonra muayeneye geldik eğer kilo vermiş olsalardı tekrar yoğun bakıma alınacaklardı. Ama çok şükür iki günde birisine 180, diğerine 120 gr aldırmıştım. Kilo alımını sağlayabildiğim için geri girmediler. Doktorum bana taburcu olurken dedi ki eğer kilo kaybederlerse anne uyum servisine değil direkt olarak yoğunbakım ünitesine girerler dikkat et mutlaka dedi.