Birprensinhikayesi Kızlar, kombimiz yarı yoğuşmalı maximum 40 derecede açmışımdır 4 petek çalışıyor 1 i küçük içeri sıcak bile değil 455 TL fatura geldi yarı yoğuşmalı kombiler daha fazla mı yakıyor tasarrufu siz nasıl sağlıyorsunuz.