gulsah-erman77 Kızlar kaç ana öğün kaç ara öğün yapıyorsunuz ? Benim kızım 9 ay 12 günlük 3 ana öğün yapıyorum 2 ara öğün sizler neler yapıyorsunuz neler yediriyorsunuz fikir paylaşalım biraz 🤗
Kayram64 gulsah-erman77 9 ay 14 günlük benim tosbiğimde bazen 2 bazen 3 ana öğün yapıyoruz bazen de tek oluyor yemek istemiyor aralarda meyve veriyorum kontrol tamamen kendisinde yemek istediğinde yiyor şu ara diş geliyor ondan diye düşünüyorum 3 gündür hiç bir şey yemek istemiyor
Ezgiarda gulsah-erman77 oglum 9.5 aylik ben sabah kahvalti sonraki ogunde muhallebi,yogurt,meyve tarzi veriyorum bazen corba aksamlari sebze yemekleri etli veya tavuk makarna veriyorum aralarda da mama veriyorum
kaymakliekmekkadayifi gulsah-erman77 ben biz nasil yersek onada öyle yapiyorum bazen 2 bazen 3 ana ogun ve aralarda yine eline birseyler tutusturuyorum. Ve tabi emziriyorum. Ama artik ise baslayacagim bu yuzden sanirim duzenli olacak tamamen yemedi icmesi.
gulsah-erman77 Kayram64 bizde aynı durumdayız dün ve bugün hiç birşey yemek istemedi kahvaltı yapmayı çok sever onu bile yemiyor 😞
gulsah-erman77 Ezgiarda et tavuk nasıl veriyorsunuz çiğneyebiliyor mu benim kızım hep blw yi reddetti hep benim beslememi istiyor büyük parçalarda hala zorlanıyor
Ezgiarda gulsah-erman77 kiyma olarak veriyorum eti,tavuguda haslayip minik minik kopariyorum bazen sote yapiyorum kucuk dograyip bi tane iki fane veriyorum cigneyip yutuyor