Mimi90 Arkadaşlar kızım 2 gündür öksürüyor Bugün hasteneye gittik doktor başlangıçta yakaladık dedi ilaç. Verdi lütfen ihmal etmeyin evde gecer diyip görürmemezlik yapmayın kızlar Allah korusun
Bayezidin_annesi Mimi90 bizde 1 haftadır hastayız balgamlı öksürük var grip burnumuz akıyor sağlık ocağındaki doktorun verdiği ilaç daha kotu yaptı acile gittik ilaçları değiştirdi mecbur antibiyotik başladık salgın var resmen
Denizzz88 Mimi90 bizimde aynı öksürükle başladı doktor balgam söktürücü verdi bi işe yaramadı arttı daha çok burnu da tıkalı hava makinesi aldık hava veriyoruz bide antibiyotik verdi bakalım bugün başladık ikisinede iyi gelir inşallah
simiyyy Öksürük dışında ne şikayeti vardı acaba benim kızda öksürüyo ama ateş ishal huzursuzluğu yok ve doktorumuz ilaç vermedi
Mimi90 Bayezidin_annesi sağlık ocaklarına kim gitse ilaçlar fayda etmemiş sanırım direk hastaneye gitmek en doğrusu geç kalmamak adına
Bayezidin_annesi Mimi90 balgam söktürücü verdi o daha kotu yaptı çocuğu ne yediyse ictiyse saniyesinde hep kustu mahvoldu
06dnz Kaç aylık acaba sizin bebeğiniz bende bı gğn gittim öksürük ve hırıltı var diye ciğerinde bişey yk öksürüğü artarsa gel dedi gönderdi arttıktan sonra ne önemi varsa şu an ne yapacağımı da bilmiyorum zaten
Bayezidin_annesi Mamaqueen sağlık ocağı bize mukotik ve zatiden alerji şurubu verdi bı işe yaramadı acile gittik kulagida kızarmus dedi antibiyotik başladı augmentin ile zytrec sürüp başladık bugün 2. Günümüz oldu baya iyi geldi az öksürük kaldı kusmamiz kesildi
Bayezidin_annesi Mamaqueen Nezle şurubu kronik hastalık alerjik hastalıklar için ama işe yaradı öğlenden beri burnu akmıyor az öksürük kaldi
Bayezidin_annesi Mamaqueen ıhlamur ver elma kabuğuyla demle devamlı veriyorum eğer mama içiyorsa ihlamurla yapabilirsin ben öyle yapıyorum burnu akiyoda serum fizyolojik sıkıpp temizle boğazına akmasın yavrucugumuzun
Bayezidin_annesi Mamaqueen benimki de öyle zorla temizliyorum kafasını kollarını tutup başka türlü açılmıyor burnu