Merhaba anneler
9 aylık bebeğim ve sütüm azala azala en sonda kesildi.
Sebebi de eşim. Bebeğim uyumayan bebekti ve çok ağlardı,eşim de sinirli bi insan zaten bide bebeğin ağlaması uyumaması eklenince daha da sinirlenip devamlı bana çattı. Ben de annem babam kimsem yok bebeğimi büyütürken zaten zorlanıyorum tek başıma eşim de kötü davranınca iyice üzüntüden sütüm kesildi.
o kadar üzülüyorum ki anlatamam. Bebeğim çok seviyordu emmeyi sütü. Onu sütsüz bıraktım.
kendim de çok mutlu oluyordum,o sıcaklığı hissetmek şu hayatta kimsesizliğimi unutturuyordu adeta.😞
şimdi etraftan ne zaman emzirmekle ilgili annesütü ile ilgili bişey duysam kahroluyorum ağlamaya başlıyorum.🥲
eşimi de asla affetmeyeceğim.
nolur hamile olan varsa ya da yeni doğum yapmış olan varsa hiçbişeye üzülmesin sütleri azalmasın kesilmesin lütfen kimseyi kafaya takmayın benim gibi🙏
içim çok acıyor. Eğer kendi kendine kesilseydi asla böyle üzülmezdim ama var olan bi süt birinin yüzünden azala azala bitti,o yüzden aklıma gelip gelip üzülüyorum. Var mı böyle bi durum yaşayan
bu psikolojiden nasıl çıkılır😞