LilyaBn Merhaba kızlar, Bebeğime yatak alacağım. Yataş, işbir, bambi arasında kaldım. İşbir biraz pahalı geldi değermi bilemiyorum. Sizler bebeklerinzide hangi markayı tercih ettiniz ve memnun olduğunuz hangisi bilgi verirseniz memnun olurum☺️