Doga12_ merhaba bebeğim 4 aylık kakasini yapamıyor 2 aydan beri cerraha gittik poposunun ucunda hafif yarık çatlak gibi var dedi korkar o yüzden yapamaz dedi lavman ve kabızlık ilacı verdi bu şekilde yaşayan var mi aynı durumu acaba