Merhaba kızlar oğlum genelde oyuncak sevmez evdeki eşyalarla oynar tek başına takılıyor genelde böylesi daha iyi diye biliyorum kendi kendine bişeyler buluyor oynuyor arada bir de ben tak çıkar oyuncaklarını gösteriyorum kendi yapması için vs. Sormak istediğim siz neler yaptırıyorsunuz kitaplar vs ilgisini asla çekmiyor mesela. Tek başına takılması iyi midir yoksa sürekli beraber mi vakit geçirirsiniz neler yaptırırsınız