Hill 1 ay 18 günlük kızım var hastahanede ilk olarak babylac gold vermişlerdi bende devam ettim 1 ay baktım gaz sıkıntısı çoğaldı zaten kolik bir bebek daha sıkıntı oldu Sma aldım 1 hafta verdim daha kötü oldu 3 gün yapamadı kakasını gazı hiç çıkartmadı şimdi hipp organik serisini aldım 3 gündür onu veriyorum çok şükür rahat etti kızım tuvaletini günde bir defa da ola yapıyor ben hipp öneririm dene bence organik serisi anne sütüne baya yakın biraz pahalı 350 gr 70 tl 650 gr 159 tl jokerden aldık e bebek de daha uygun bir de biberon Dr brown öneririm hava almamasını sağlıyor avent Philips aldık mamajoo felan hepsi kabarcık çıkartıyor hava alıyordu ayrıca gaz ilacı da kullanıyoruz yoksa kızım kolik olduğu İçin baş edemiyoruz 3 kişi