Erva0607 Bebeğim için nebulizatör alacagım fakat bi çok marka var kullanıp memnun kaldığınız var mı lütfen
biradamavisi Erva0607 nimboydu yanlış hatırlamıyorsam bizdeki. Memnun kaldım. Bir sorun yaşamadım. Geçmiş olsun
Erva0607 biradamavisi çok teşekkür ederim canım çok sesli çalışanlar varmış sanırım korkmadı demi bebeğin
Erva0607 akillibidikcgty çok teşekkür ederim canım çok sesli çalışanlar varmış sanırım korkmadı demi bebeğin
akillibidikcgty Erva0607 ses hepsinde vardır bence. Ben hastanede görmüştüm o yüzden almıştım oğluma. Tavsiye ederim cnm