Mehruyan Ayda bittim daha fazlası olamaz demiştim ama bu nedir ya. 4 gündür çocuğumun ahlakı değişti resmen. Dün 15.00′dan gece 02.00′a kadar uyanık kaldı. Normal uyanık kalsa yine iyi. Ağlıyor, tutunup ayağa kalkıyor kendini bırakıveriyor yere atıyor. Boğazından garip sesler çıkarıyor, sinir krizi geçirir gibi ellerini sıkıp kendini kasıyor. Vallahi çocuğa bir şey olacak zannediyorum bazen. Uyku deseniz zaten yoktu da şimdi daha berbat. Allahım var mı bu ataktan sağ çıkan?