Benim kızım 42. Haftalık doğdu. 4,5 aylıkken tek başına oturuyordu. Dediğiniz gibi 3 aylıkken felan da sürekli oturmak istiyordu . Bebek kendini belli edermiş zaten . Kızım şuan 35 aylık . Oğlum var o da 3,5 aylık ama o hiç kendini eğmiyor bile 6 aya anca oturur😊