1anne_xd ağzında bekletme benim kızımda da vardı. Mümkün olduğunca sevdiği şeyleri yapıyordum. Mesela yumurta yemezdi, salatalıkla beraber verdiğimde salatalığı sevdiği için yutardı.
Hiçbir şey yemiyorsa öğün aralarını biraz daha açabilirsiniz. Bu süreçte ara öğünlerin birini belki kaldırabilirsiniz. Acıkınca yer diye düşünüyorum. Zorlamamak önemli bu arada. Zorlarsanız tiksinebilir.