Anekdot Ay ekmek almis basini gidiyor takip edemiyorum dün 2 tl ye aldim bugun 2.50 ne olacak sonumuz bilemiyorum. Çocuklarımıza üzülüyorum
Asafecrin Anekdot biz kaç haftadır 2.5 dan alıyoruz. Fırıncılar 3 TL anca kurtarıyor diyorlarmış. 4 TL olabilir diyorlar.
SeverusSnape Anekdot bizim oturduğumuz mahallede uzun zamandır 2,5₺ ekmek. Hatta 4₺ olacağı söyleniyor. Eşim geçen gün sormuş fırıncıya, o da zam olabilir demiş.
Minik1anne Anekdot zaten düzenli olarak yediğimiz bı ekmek onuda pahalandirmaktan yemicez bu gidişle Allah sonumuzu hayır etsin
Betulnur Anekdot eşim dün 5 tl ye almis ama normalden ekmekten biraz daha buyuk gibi geldi bana bilemedim belki de aynıdır
Ulku_06 bikerem 4 gün önce Bim den aldım 2.25 di ve şok oldum. 1.75 di çünkü. Sanırım 3TL olacak yılbaşına kadar
Zeynaa1 Anekdot bız ocağın 11 den beri 2.5 dan aliyoruz ekmeği şuan artış yapmadılar ama ne okur bilmiyorum 😊