eylul_asel Kızım bugün aşı oldu 2 koldan kollarını kaldıramıyor sürekli elleyip ağlıyor sizinkiler de böyle miydi ne yapmalıyım
MervEslinArden eylul_asel haftaya cuma bizim aşıda korkuyorum vallahi bende bekleyim burda 😵 Geçmiş olsun çok 🌹