Canım bende aptamil kullanıyordum bebevitayı onerdıler 2 haftadır onu kullanıyorum cok sıcak su kullanma ve tarıhlerıne alırken dikkat et. Benımdebiberon aynı plastıkde veriyordum doktorum cam bıberonda ver dedı 1 ay deneyecegm bakaalm mamayı dedıgım gibi yap bır de oyle deme ve calkalama mamayı koydukdan sonra kasıkla cay kasıgıyla felan karıştırıyorum ben aptamılde de köpürmesin diye öyle yapıyordum sallamıyorum hiçbir mamayı yardımcı olabılmısımdır insallah