Incitanesi6835 denizyildizi randevu aldim.doktora canim.suan.5.5 ayligiz iki dozuda.yaptircam insallh ama.uc.doz.olan.asiyi sanirim.gevtik.oda belli aydan sonra 2 doz yapilabiliyomus sanirim bakalim.insallh yaptircaz
denizyildizi Aselinannesi35 Gerçekten çok tehlikeli ve ölümcül bir hastalık iyiki erken farketmişsiniz. Çok geçmiş olsun allah bir daha yaşatmasın
Arven10 Ebrar07 nimerix i 9 ve 12 de olduk şimdi 14 16 ve 24 ayda bexero olucaz doktorumuz bu şekilde yönlendirdi
Tontisimm Arkadaşlar bebeğine yaptırıp yan etkisini gören oldu mu bende bu ay yaptırıcam ama korkuyorum çok ağır diyorlar cesaret edemedim😕
YesimGC Tontisimm 3.ayda her iki aşıyı da aynı gün yaptırdık hiç yan etkisi ateş vs olmadı ama 5.ayda yaptırdığımızda hafif ateş yaptı o da 10 dk içinde düştü zaten başka da yan etkisi olmadı.
YesimGC Ebrar07 biz de aynı isimdeki aşıkları yaptırıyoruz. Bexero toplam 4 doz (3,5,7ve 13.aylarda). Nimenrix toplam 3 doz (3,5 ve 13.aylarda) tabi bu takvimi doktorumuz belirledi 😊
Ylmzkbra06 Oozzee merhaba aynı anda mi yaptrdiniz YesimGC doktor bize de 7 veb13 aylarda dedi ve ikisinu aynı anda yapalım dedim korkuyodum ama yorumunuz icimi rahatlatti
YesimGC Ylmzkbra06 korkulacak bir durum olmadı çok şükür biz 7.ay aşılarımızı da tamamladık sırada 13.ay dozları var Ocak ayında☺️
Ylmzkbra06 YesimGC teşekkür ederim. Doktor 7 ve 13 de yapicak bize de ve aynı anda. Peki sonrası ilaç falan verdiniz mi 😊
YesimGC Bexsero ateş yapabiliyor demişti doktorumuz, calpol verdim bir küçük kaşık sadece zaten yarım saat içinde düşüyor ateş