Talhaninannesiii Anneler mama ile beslenen bebeler daha sık hasta olup dirençleri düşük diyorlar tecrübeli anneler mama ile besleyen bebesini büyüten anneler doğru mu yoksa cocuktan çocuğa değişiyor mu??
Ayazmom1 Talhaninannesiii şuan 4 aylığız ilk günden bu yana sadeceyle mamayla besleniyoruz oğlum sadece şu sıralar bronşit oldu oda klimadan çevremde sadece emzirip hastaneden çıkmayan çok insan var
Kuzeymen Talhaninannesiii 11 aylık oğlum. Başta 1 ay emmedi herkes aynısını söyledi dirençli olur hastalanma kuvvetli plur diye . Uyumadım yemedim içmedim uğraştım emdirdim . 11 aydırda emziriyorum ayda 1 hasta oluyor. Mamaya emmekle alakası yok. O zaman stres niye yaptım diye cok üzülüyorum mamayı öcü gibi göstermişlerdi
Talhaninannesiii Talhaninannesiii Talhaninannesiii bebeğim 3 buçuk aylik birakacak gobi memeyi vermeyeyim uzun süre aç kalirsa emer diyorum bu sefer icim el vermiyor 🥺
Emineg35 Talhaninannesiii eltimin oğlu 18 aylık hala yaka bağır çekiştirir meme meme diye sokağa çıkmadığı halde sürekli hasta. Oğlum 8 aylık olacak 5 ay anca emmiştir sürekli de sokaktayızdır. Daha 1 kere grip olmuştur. Bebekten bebeğe değişir, dirençle alakalı.