Doğum sırasında hastaneden kaptik maalesef.. asilarimi gebeyken olmuştum.. iyiki olmusum.. evde kızım eşim ve ben ateslenirken. Bebeğimde hiçbir sıkıntı olmadı gözle görülür.. ama bebeğin yanına ne ablası ne babasını almadım kendi odasında emzirmek için girdim çift maskeyle.. evde kekik yagi kaynattim ev içindeki virüse de kendimizce bu şekilde çare bulduk.. rabbim şifa versin sadece bol bol emzireceksin