Daha 2 aylık diş falan değil. En erken 3 biterken 4te diş çıkaranı duydum da 2 epey erken. Valla bende okula başlayana kadar emmişim hem de işaret parmağımı 🤣 artık ağzıma sığmayınca bırakmışım emmeyi ve incelme falan olmadı 🤣 bi de belki sizinki ellerini keşfediyordur ilerleyen zamanlarda bırakır belki