Bebekler doyduğunu bilmez ki demişti bana aile hekimi hemşiremiz. Bizimkide ilk 1 aylıkken sürekli emmek istiyordu. Her gün 4/5 kaka ve bol çiş var ise doyuyordur demişti hemşiremiz. Ve öyleydi de. Bebek sürekli memede kalmak ister demişti. Tabi o süreç beni çok yormuştu. Hem gögüs yaralarıyla mücadele hem uykusuzluk hem kol ağrısı gerçekten kötü. Şimdi 2 aylık olduk 5-10 dk full emiyor sonra kendi bırakıyor. Fazla emerse kusuyor zaten. Siz de bence biraz sabırlı olun. Ve emin olun doyuyordur.