Bebeğim tam 4,5 aylık maalesef çok zor bir bebek 3,5 aya kadar gazdan kıvrandı durdu o sebeple hep ya kucağımda ya çarşafta ya ayakta sallayarja uyuttum şimdi şimdi gazı hafifledi gazdan uyuyamadığı olmuyor artık yani. Her şeyden de çok çabuk sıkılıyor 5 dk anakucağında 5 dakka oyun halısında 5 dakka yere pike stıyorum onun üsütnde yuvarlayarak 5 dakka evi gezerek derken böyle böyle oyalamaya çalışıyorum çok yoruldum artık. Naısl uyku eğitimi verebilirm nasıl biraz kendi kendine oyalanmasınj sağlayabilirim çok yoruldum artık gerçekten sürekli yanımda birilerinin olmasına ihtiyaç duyuyorum. Birde çok kötü ağlıyor önce çarşafta sallayarak sakinleştirip öyle kucağıma veya ayağıma almam gerekiyor yoksa asla sakinleşmiyor tek başımada çarşafta sallamak çok zor oluyor deneyimli anneler lütfen yardım 🙏🏻