Kızlar selam
bebişleriniz “hayırdan” ne zaman anladı. Şuan kızım 9 aylık tehlikeli durumlar olduğunda hayır cıs felan diyorum. Sadece suana kdr tv yi tutup üzerine cekmemesi gerektiğini anladı şükür. Haricinde hayırdan anlamıyor henüz. Yani kısıtlayan bir anne değilim sürekli kullandığım bir kelime değil. İşte masa köşelerine gidince kendine zatar verecek seyler yapınca söylüyorum bir tek. Parmak kaldırmıyorum söylerken tabii ki. Sadece cısss ve hayır. Cıs diyince kahkaha atıyor gerçi😂 neden yapmaması gerektiğini anlatıyorum kendim çalıp kendim dinlemece tabii. bebek bu canı isterse istediğini yapar ama neyse bi soru soracağım çok uzattım yine çok Şükür siz ne zaman ve nasıl öğrettiniz hanımlar?